SEO — пошукова оптимізація сайту, SMM/SMO — просування проекту у соціальних мережах (використання дозволених методів)

 

У цьому кроці освоюємо білі методи SEO просування веб-ресурсу, поліпшення позицій сайту у пошуку та розкрутка блогу в соцмережах

Більшу половину шляху до фінансової незалежності ти вже пройшов(-ла), фінішна пряма вже не за горами. Отже, у тебе на даний момент є власний блог з добре оптимізованими статтями (не менше 20-ти), а також є величезне бажання підняти його позиції у видачі пошукових систем. Що ж, мета поставлена, завдання визначене. Чудово! Тепер потрібно зробити так, щоб твої корисні статті були видні в топі пошукової видачі, інакше користувачі про них ніколи не дізнаються.

Так, твої статті дійсно унікальні (можливо, навіть авторські) і корисні, але реалії блогосфери такі, що без пошукової оптимізації контенту (SEO), твої труди навряд чи потраплять на першу сторінку видачі пошукової системи. Згоден, це несправедливо, але що поробиш якщо всі блоги з однаковою тематикою хочуть потрапити в топ-10 SERP-а по одному і тому ж ключовому слову чи фразі. Топ-10 видачі не гумовий, тому туди пробиваються лише кращі web-сторінки (з точки зору пошукових систем).

Твоє головне завдання полягає в наступному: ти повинен(-нна) закохати в себе пошукових роботів. Але так закохати, щоб ті, в пориві пристрасті, забувши про все на світі, не відходили від вікон твого будинку цілодобово, чекаючи появи улюбленого образу в вікні. У перекладі на більш приземлену мову, потрібно зробити так, щоб ботам подобався твій блог; щоб вони частіше приходили на нього в пошуку нового, унікального, "смачного" контенту; щоб індексація нових сторінок блогу була миттєвою.

Пошукових роботів можна "звабити" завдяки регулярним публікаціям якісно оптимізованого текстового і графічного контенту. А щоб вони нарешті зрозуміли, що твій блог найкращий серед сотень тисяч таких же; що він гідний вищих позицій в рейтингу, потрібно щоб на нього посилалися авторитетні ресурси зі схожою тематикою. Однак слід зазначити і той факт, якщо тематика блогу не дуже актуальна і затребувана на ринку, тобто не дуже конкурентна, в топ-10 SERP-а можна потрапити завдяки якісному контенту. Тобто без будь-яких вкладень в беклінки.

  1. Знайомство з білими методами SEO (введення в світ пошукового просування, дізнаємося чого робити не можна, щоб уникнути бану)

  2. Створюємо файли robots.txt та sitemap.xml (допомагаємо роботам)

  3. Використовуємо файл htaccess та redirect 301 (боримось з дублями)

  4. Створюємо власні сторінки помилок (міняєм error 401-404 на власні)

  5. Перевіряємо сайт на биті посилання (онлайн і офлайн методи)

  6. Google Search Console (Додаємо сайт в Google Webmaster Tools)

  7. Google Analytics (Підключаємо сайт до сервісу статистики)

  1. Перевіряємо сайт на предмет валідності HTML коду

  2. Реєструємо електронну скриньку з ім'ям домену

  3. Створюємо сторінку/групу у Facebook, аккаунт в Twitter та YouTube

  4. Прикручуємо до сайту соціальні кнопки

  5. Пробуємо додати сайт в каталог Curlie - Open Directory Project (DMOZ)

SEO просування сайту

Абревіатура «SEO» розшифровується як пошукова оптимізація. Мається на увазі оптимізація веб-сайтів для пошукових машин. SEO просування не є забороненим методом розкрутки сайту в пошуку. Правильна оптимізація сайтів, з точки зору пошукових систем, останніми навіть вітається. Але зрозуміло, що тут все залежить від методу SEO просування.

Існує три методи SEO просування: білий, сірий та чорний. Я не буду зараз докладно описувати специфіку цих методів, тому що ця тема досить обширна, і в один параграф її не запхаєш. Кожен з них мною описаний в статті про методи SEO просування. Тут можу повідомити, що я буду ділитися в своїх статтях виключно білими методами SEO просування, бо лише ними просуваю всі свої сайти.

SMM/SMO просування

SMM (SMO) — це просування ресурсу в соціальних мережах. Потенціал соціальних мереж величезний, в контексті залучення звідти своєї ЦА (цільової аудиторії). Нерозумно упускати можливість отримання якісного трафіку на свій сайт. Розкрутка блогу в соцмережах віднімає багато часу, бо там потрібно пожити деякий час, щоб знайти приховані місця проживання своєї цільової аудиторії. Наприклад, якщо тематика твого блога мотоцикли (мототехніка, продаж або ремонт байків), очевидно, що байкери — це і є твоя ЦА.

Трафік цільової аудиторії

У SMM просуванні дуже важливо знайти, так звану, "мурашину стежку", по якій ходить твоя ЦА, і дати їй "понюхати солодку цукерку" — показати користувачам соцмереж твій чудовий блог. Але якщо твоя "солодка цукерка" нагадує "за смаком" гіркий перець, в соцмережі краще не потикатися з такими "солодощами", краще тримати їх при собі і нікому не показувати. Чому? — Тому, що антиреклама не завжди йде на користь сайту, особливо в соцмережах.

Канал на YouTube

YouTube відвідує величезна кількість людей, частина з яких — твоя цільова аудиторія. Якщо періодично заливати на цей відео-хостинг унікальний, цікавий контент, можна розкрутити свій блог тільки за рахунок YouTube. Вбудовуючи тематичні відеоролики на сторінки свого блогу, можна істотно поліпшити поведінкові фактори, які дуже важливі в просуванні сайту, бо ПФ враховують пошуковики в своїх алгоритмах ранжування.

Перевіряємо сайт на биті посилання

Якщо періодично не перевіряти свій сайт на предмет битого посилання, можна відхопити від пошуковиків ті чи інші санкції — фільтри. У даній статті представлено рекомендації та надано поради як запобігти появі битих посилань в посилальному профілі вебсайту, та роз'яснені основні причини їх виникнення.

🕓 05 вересня 2019👀 121💬 немає коментарів
Знайомство з білими методами SEO — пошукове просування без фільтрів

Щоб вивести сайт на високі позиції пошукової видачі по тим чи іншим ключовим фразам / словам, необхідно знати які методи SEO-просування використовувати, щоби не потрапити під санкції пошукових систем. Способів розкрутки сайту є дуже багато, але не всі з них можна використовувати. Подробиці в статті.

🕓 04 вересня 2019👀 646💬 немає коментарів
Реєструємо електронну поштову скриньку з ім'ям домену

В даній статті показано як швидко і просто можна зареєструвати електронну поштову скриньку у пошуковій системі Google. Дано відповіді на питання: навіщо потрібно заводити E-mail з ім'ям сайту, що це в результаті дає; чому саме поштовий сервіс Gmail а не інший. Все розписано детально з картинками.

🕓 15 квітня 2019👀 179💬 немає коментарів
Використовуємо файл htaccess та redirect 301 при SEO оптимізації веб-сайту

При SEO оптимізації вебсайту необхідно використовувати ті чи інші методи та інструменти, що запобігають дублюванню контента. Щоб вказати роботам Google та Yandex на головне дзеркало веб-ресурсу, можеш скористатися текстовими файлами htaccess і robots.txt застосовуючи спеціальні управляючі директиви.

🕓 12 вересня 2019👀 113💬2
Створення файлів robots.txt і sitemap.xml — управляємо поведінкою пошукових роботів

Допомагаючи роботам пошукових систем швидше обробляти веб-сайт, тим самим, ми помітно покращуємо його індексацію. Використовуючи два текстові файли: robots.txt і sitemap.xml, ми раціонально використовуємо час пошукового робота, що сприяє швидшій індексації нових сторінок та оновлених веб-документів.

🕓 02 вересня 2019👀 190💬 немає коментарів
Створення та підключення до сайту власних сторінок помилок 401, 403 і 404

Правильно оформлена сторінка помилки відповіді сервера здатна утримувати користувачів на сайті. В даній статті йдеться про те, яким повинен бути дизайн сторінок помилок, а також які розширення файлів слід використовувати при їх створенні. Також розкрито секрет появи помилок, та чи можна їх уникнути.

🕓 31 серпня 2019👀 100💬 немає коментарів